• Obecnie brak na stanie
The Purple Cow

Gra magnetyczna The Purple Cow Magiczne słowa

Index: 05310

35,00 zł
Brutto

Powiązane produkty

Ilość
  Obecnie brak na stanie

  Polityka bezpieczeństwa

Bezpieczne płatności -> Przelewy24, BLIK, Karta Visa/Mastercard

  Zasady dostawy

Szybka wysyłka -> Darmowa dostawa od 199 zł

  Zasady zwrotu

14 dni na zwrot

Magiczne słowa to ciekawa logiczna gieraka, która z pewnością wzbogaci zasób słownictwa :)

Ze względu na poręczne opakowanie, niewielkie gabaryty gra zmieści się w torebce czy małym plecaku, a będzie stanowić atrakcję w trakcie podróży samolotem czy samochodem. Zapakowana jest w małe pudełko, które służy jako plansza.

Magiczne Słowa to ciekawa, zmuszająca do myślenia gra przypominająca Scrabble. Wszystkie elementy gry wykonane są z magnetycznego materiału, dzięki czemu świetnie sprawdzi się w podróży. Magnetyczne elementy nie pogubią się, w każdej chwili można wrócić do gry. Całość zapakowana jest w poręczne, metalowe pudełko.

Przygotowanie do gry: Ułóż wszystkie magnesy odwrócone literkami do dołu. Każdy z graczy losuje po 6 magnesów zostawiając resztę w puli.
Instrukcja: Najmłodszy z graczy układa słowo z wylosowanych liter (używając min. 2 liter). Pierwsze słowo musi obejmować środkowe pole na planszy z napisem "start". Po ułożeniu, gracz dobiera magnesy z puli tak aby zawsze miał 6 sztuk. Następny gracz musi ułożyć nowe słowo dodając literki do słowa innego gracza lub ułożyć słowo zawierając przynajmniej jedną literkę ze słów na planszy. Słowa można układać poziomo lub pionowo. Jeśli litery dokładanych słów stykają się, to zawsze muszą tworzyć prawidłowe słowo. Magnesy z zebrą (joker) mogą zastąpić każdą literkę i punktowane są 1 pkt. Gracz który nie jest w stanie ułożyć słowa może wymienić dowolną liczbę literek z puli opuszczając kolejkę. Punktowanie: Każda literka posiada opisaną ilość punktów, które się sumuje. Jeśli ułożone słowo obejmuje pola premiowane (2x, 3x, 4x, 5x) to punkty za literę leżącą bezpośrednio na tym polu mnoży się o wskazaną liczbę. Gra kończy się gdy z puli zostaną wykorzystane wszystkie litery. Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą punktów.

Całość zapakowana w małe, metalowe pudełko, służące za planszę.

Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Wiek: 7+

Szczegóły produktu

05310

Opis

Wiek
7+
8+
Nowy

Szybkie porównanie

Produkt
Gra magnetyczna Goki Znajdź drogę Labirynt magnetyczny Viga Zegar Gra magnetyczna Goki Tangram Ekscytująca gra Bójka na państwa i miasta, Edgard
Availability
Cena
47,00 zł
43,90 zł
42,00 zł
39,99 zł
Opis
Wiek
6+ 4+ 8+ 8+