• Obecnie brak na stanie
The Purple Cow

Gra magnetyczna The Purple Cow Backgammon (Tryktrak)

Index: 03719

35,00 zł
Brutto

Powiązane produkty

Ilość
  Obecnie brak na stanie

  Polityka bezpieczeństwa

Bezpieczne płatności -> Przelewy24, BLIK, Karta Visa/Mastercard

  Zasady dostawy

Szybka wysyłka -> Darmowa dostawa od 199 zł

  Zasady zwrotu

14 dni na zwrot

Podróżna gra dedykowana już dla czterolatków :)

Jeśli spędzasz dużo czasu w podróży z dzieckiem to gra zdecydowanie jest dla Ciebie.

Ze względu na poręczne opakowanie, niewielkie gabaryty gra zmieści się w torebce czy małym plecaku, a będzie stanowić atrakcję w trakcie podróży samolotem czy samochodem. Zapakowana jest w małe pudełko, które służy jako plansza.

Sprawdzi się również w momencie oczekiwania w kolejce u lekarza czy w restauracji.

Cel: Celem gry w backgammona jest doprowadzenie swoich 15 pionków do swojego domu (6 pół w prawym dolnym rogu planszy), a następnie zdjęcie ich z planszy.

Zasady gry: Ułóż pionki zgodnie z rysunkiem na odwrocie. Na początku każdy z graczy rzuca jedną kostką. Gracz, który wyrzuci większą liczbę oczek, rozpoczyna grę. Rzuca on jednocześnie obiema kostkami, a liczba wyrzuconych oczek określa ilość pól, o którą mogą zostać przestawione pionki. Jeden gracz będzie przesuwał swoje pionki w stronę zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, a drugi w kierunku przeciwnym. Po rzucie może poruszyć swe dwa pionki o liczby wskazane na kostkach (lub jednym pionkiem dwa razy).  Pionki można przesuwać wyłącznie na pola, na których nie znajdują się co najmniej dwa pionki przeciwnika. Wyjątkowym rzutem jest tak zwany "dubel" (ta sama ilość oczek na obu kostkach),  który daje łącznie cztery ruchy o wskazaną liczbę oczek. W pierwszej fazie gracz musi doprowadzić wszystkie swe pionki do "domu”. Dopiero wtedy może zdejmować pionki z planszy. Odbywa się to poprzez wyrzucenie kostką ilości oczek potrzebnej pionkowi do opuszczenia planszy. Jeżeli gracz wyrzuci 6, a nie posiada pionków na szóstym polu (licząc od krawędzi planszy), to może zdjąć pionek z kolejnego pola. W czasie gry można zbijać pionki przeciwnika. Zbicie polega na umieszczeniu swego pionka na polu, na którym znajduje się pojedynczy pionek przeciwnika. Po zbiciu pionek jest odkładany na bandę (zebra na środku planszy) i przeciwnik nie może kontynuować gry, dopóki jego pionek najpierw nie wróci na planszę.  Wykorzystuje w tym celu wyniki rzutu dwiema kostkami i rozpoczyna odliczanie od zewnętrznej krawędzi domu przeciwnika. Przy wprowadzaniu pionka do gry obowiązują te same zasady zajmowania pola, co w zwykłym ruchu. Jeśli wyniki rzutu kostkami kierują pionek z bandy na pola zablokowane pionkami przeciwnika, gracz traci kolejkę.

Gra jest przeznaczona dla 2 graczy.

Wiek: 4-99 lat

W zestawie znajdują się 2 mini kostki oraz 20 okrągłych magnesów.

Całość zapakowana w małe, metalowe pudełko, służące za planszę.

Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm





Szczegóły produktu

03719

Opis

Wiek
5+
6+
7+
Nowy

Szybkie porównanie

Produkt
Gra magnetyczna Goki Znajdź drogę Labirynt magnetyczny Viga Zegar Gra magnetyczna Goki Tangram Ekscytująca gra Bójka na państwa i miasta, Edgard
Availability
Cena
47,00 zł
43,90 zł
42,00 zł
39,99 zł
Opis
Wiek
6+ 4+ 8+ 8+