Złam sekretny kod i pokonaj swojego przeciwnika :)
Jeśli spędzasz dużo czasu w podróży z dzieckiem to gra zdecydowanie jest dla Ciebie.
Ze względu na poręczne opakowanie, niewielkie gabaryty gra zmieści się w torebce czy małym plecaku, a będzie stanowić atrakcję w trakcie podróży samolotem czy samochodem. Zapakowana jest w małe pudełko, które służy jako plansza.
Celem gry jest złamanie skerretnego kodu, który ułożył przeciwnik. Należy wskazać odpowiedni kolor magnesu oraz jego położenie w ciągu w jaknajmniejszej liczbie prób.
Przygotowanie do gry: W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.
Zasady gry: Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu, Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja) Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.
Całość zapakowana w małe, metalowe pudełko, służące za planszę.
Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Wiek: 6+
Szybkie porównanie
Produkt |
Gra magnetyczna Goki Znajdź drogę | Labirynt magnetyczny Viga Zegar | Gra magnetyczna Goki Tangram | Ekscytująca gra Bójka na państwa i miasta, Edgard |
Availability |
|
|
|
|
Cena |
47,00 zł
|
43,90 zł
|
42,00 zł
|
39,99 zł
|
Opis |
||||
Wiek |
6+ | 4+ | 8+ | 8+ |
Komentarze produktu
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane