The Purple Cow

Gra magnetyczna The Purple Cow Sekretny kod

Index: 02338

35,00 zł
Brutto Wysyłka 24h

Powiązane produkty

Ilość
  Ostatnie sztuki w magazynie

  Polityka bezpieczeństwa

Bezpieczne płatności -> Przelewy24, BLIK, Karta Visa/Mastercard

  Zasady dostawy

Szybka wysyłka -> Darmowa dostawa od 199 zł

  Zasady zwrotu

14 dni na zwrot

Złam sekretny kod i pokonaj swojego przeciwnika :)

Jeśli spędzasz dużo czasu w podróży z dzieckiem to gra zdecydowanie jest dla Ciebie.

Ze względu na poręczne opakowanie, niewielkie gabaryty gra zmieści się w torebce czy małym plecaku, a będzie stanowić atrakcję w trakcie podróży samolotem czy samochodem. Zapakowana jest w małe pudełko, które służy jako plansza.

Celem gry jest złamanie skerretnego kodu, który ułożył przeciwnik. Należy wskazać odpowiedni kolor magnesu oraz jego położenie w ciągu w jaknajmniejszej liczbie prób.

Przygotowanie do gry: W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy.

Zasady gry: Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu, Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja) Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Całość zapakowana w małe, metalowe pudełko, służące za planszę.

Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Wiek: 6+

Szczegóły produktu

02338
1 Przedmiot

Opis

Wiek
6+
7+
8+
Nowy

Szybkie porównanie

Produkt
Gra magnetyczna Goki Znajdź drogę Labirynt magnetyczny Viga Zegar Gra magnetyczna Goki Tangram Ekscytująca gra Bójka na państwa i miasta, Edgard
Availability
Cena
47,00 zł
43,90 zł
42,00 zł
39,99 zł
Opis
Wiek
6+ 4+ 8+ 8+